Projekti

Đir po Starom gradu je najpopularniji brand za nightlife u gradu Rijeci, koji tematskim zabavama povezuje četiri kafića: Garcon Bar, Rakhia Bar, Modesto i Stop, koji se nalaze u srcu Starog grada.
Brand je stvoren s ciljem buđenja dijela grada koji nekoć nije bio popularan za izlaske, te kako bi se stvorio treći dan u tjednu za izlaske.
Soleas d.o.o. sudjeluje u brendu od samog početka i to od razrade ideje, stvaranja identiteta (logo, vizualni identitet, slogan, maskota), vođenje društvenih mrežama (Facebook i Instagram), razrade tjednih akcija i  izrada svih promo materijala, provedba cijelog programa od same ideje do eventa. Aktivnost brenda Đir po Starom gradu započela je 2015.

Dizajn:

Collegium Nova godina je projekt kojeg možemo smjestiti u područje outgoing turizma. U sklopu navedenog programa svake godine putuje između 1000 i 1500 putnika iz cijele Hrvatske.
Cilj ovog projekta bio je stvoriti zabavan i drugačiji program na atraktivnim destinacijama. Namijenjen je svim mladima i onima koji se tako osjećaju, a želji su putovanja i dočeka Nove godine van granica Hrvatske.
Od 2015. Soleas d.o.o. aktivno sudjeluje svake godine u projektu. Uloga Soleas-a d.o.o. je vođenje projekta tako da vodi brigu o nabavi, prodaji, izradi izvješća, smišljanju i razvijanju marketing kampanji, budžetiranju i brandingu na destilacijama te koordinaciji najbrojnije destinacije.
Facebook: https://www.facebook.com/NovaGodinaCollegium/?fref=ts
Web: http://collegium.eu/nova-godina/

Dizajn:

Đir po Varoši je popularni brand za izlaske u Zadru. Ovaj program oživio je četvrtak i dio grada – Varoš. Soleas d.o.o. je u Zadar predstavio ideju lokalnim ugostitieljima, stvorio prepoznatljiv identitet, napravio promociju i stvorio brend za izlaske i zabavu namijenjen studentima i mladima u Zadru. Brend je bio aktualan od veljače 2016. do travnja 2017. ĐIR po Varoši objedinjavao je ugostiteljske objekte: Kult caffe bar, Dišpet bar, Caffe bar Arkada i Teatro bar
Facebook: https://www.facebook.com/djirpovarosi/
Instagram: https://www.instagram.com/djir_po_varosi/?hl=hr

Dizajn:

Koncept popularnog ĐIRanja Soleas d.o.o. popularizirao je i u Zagrebu kroz brend za nightlife srijedom – mOOvanje po Ilici koje je kasnije kroz rebranding postalo mOOvanje po Cvjetnom. Brend je bio aktualan od listopada 2015. do prosinca 2016. mOOvanje po Ilici/Cvjetnom objedinjavalo je ugostiteljske objekte: Pepermint, Maraschino, Supercaffe, Maraschino/Peper i Gost&ona
Facebook: https://www.facebook.com/moovanje/
Instagram: https://www.facebook.com/moovanje/

Dizajn:

Popularan boat party na otoku Pagu, točnije u gradu Novalji. Soleas d.o.o. uključen je od samog osnutka brenda od proljeća 2016. godine te je zadužen za izradu kalkulacija, istraživanje tržišta, izradu marketinških kampanja, vođenje prodaje, obračun s klijentima ,naplatu i koordinaciju projekta na destinaciji.
Web: http://www.zrceboozecruise.com/
Facebook: https://www.facebook.com/ZrceBoozeCruise/
Instagram: https://www.instagram.com/zrceboozecruise1/?hl=hr

Najveći skijaško-zabavni festival koji se održava u Francuskoj i Švicarskoj od 2010. godine za hrvatske putnike. Festival koji okuplja po 2000 putnika željnih skijanja i zabave u 7 dana početkom siječnja svake godine. Soleas je uključen u projekt od 2014. godine i sudjeluje u vođenju prodaje, kreiranju marketinških kampanji, analizama, koordinacijom na destinaciji i završnim obračunima.
Web: https://www.knockoutsnowfestival.eu/
Facebook: https://www.facebook.com/KnockOutSnowFestival/

Dizajn:

Pozdrav!

Ukoliko imate pitanja, pošaljite nam e-mail a mi ćemo vam se javiti, u kratkom roku!

Nemožete pročitati kod? Zatražite novi captcha txt